allmänt om min dag, enjoy!

Hallå där!

Just nu lyssnar jag till min systers fnissande till en förmodligen superkass kinesisk cp-film. Utanför rummet hörs mormor, morfar, farmor o.s.v snacka om något för tllfället ointressant. Lillasysters film låter som skit, men jag vill inte såra stackaren (med världens sämsta filmsmak) så jag låter henne så på skitfilmen. Fas hon lär ju inte bli något smartare. Här är dessutom hur varmt som helst. Ångbastu typ. Ni har precis läst min lägesuppdatering. Enjoy! 

Dags för något vettigare. Idag har jag varit i stallet (suprise!). Jag har hjälpt min medryttare lite med ridningen och det gick bra. Det är minst sagt ovant att träna någon annan på att rida ens egen häst. Svante behöver träna på att få mera respekt! Det är hög tid att ta tag i sån träning nu. Usch, vad jag längtar.. DET ÄR SÅ KUL NÄR SVANTE INTE GÖR VAD HAN SKA.. eller inte!      

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jadå :D vissa människor e galna bara! :D

2009-12-27 @ 12:21:55
URL: http://emmaparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0