Det är mest synd om mig i hela världen!

Konstant smärta i 3 dagar. Det kan knappast bli bättre. Tjoho! Jag som verkligen behöver vara i skolan och plugga nu innan lovet. Okej, lite najs är det att vara hemma men det andra skulle jag gärna vara utan. Att vara hemma innebär skål med fil & flingor (morgon, middag (lunch om du nu vill!) & kväll), vita delikata piller (mumsfilibabba!), ligga i sängen och tycka synd om sig själv, högar med plugg och ingen Svante. Jag trivs! Nä, skoja bara.  


Status:
3 alvedon + 1 ipren om dagen. Jag älskar känslan av de vita pillren i min mun, så ofattbart gott.

(Jag vet att jag är gnällig men jag avskyr det!)

Frisk till imorgon så att jag kan rida ponnyn och vara glad igen? Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars stackars dig !

2009-12-19 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0