en glömsk loser med ett enormt behov av socker

tjollahopp!

Jag är en riktig loser. Jag kan definitivt inte hålla det jag lovar. Tanken var ju att jag skulle ta med kameran till stallet för att fota Svante, men kommer jag ihåg det? :) nej självklart inte, jag heter ju Sprallan liksom.. Istället får ni en nytagen bild på mig :)

Jag har haft ett riktigt enormt sockerbegär idag. Inte bra, tralala! Socker = farligt gott. En vettig anledning till mitt behov av socker kan vara att jag blir sötsugen så fort jag börja känna mig uttråkad. Poängen med detta är inte att ni ska tycka synd om mig för att jag har haft tråkigt. Nejdå, poängen med detta är något helt annat magnifikt. Jag ska genast förklara för er det magnifika med mitt filosoferande. The point with this is.. Adjökens (glömde bort det under tiden!)   

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0