Fick angenämt besök igår, jultomten var här!

Hej alla glada!

Hoppas att ni fick fina julklappar. Det fick jag i alla fall! 
Julmat, klappar och sådant var avklarat redan vid 5-tiden igår. Så är livet om man har en mamma som ska jobba natt på julafton. Stackars mamma, hon måste dessutom haft riktigt tråkigt på jobbet eftersom att hon sms:ade mig hela kvällen sen. Mobilnörd? ohja..
Min bästa (värsta!) julklapp då? Vårjacka, som jag definitivt inte får lov att använda nu, toppen asså! Den är så fin, man svimmar lite halvt när man ser den :D Ja, slutet gott allting gott. Jag fick en najs jul! 

Nu ska jag dra mig utåt Hofterups mörka skogar för att ta hand om en brun lite varelse vid namn Svante. Han ska få en försenad julpuss. Hejdå så länge!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0