Grattis, du grejade 1 av 2

Gratulerar Sprallan, du har idag lyckats med ett av 2 uppdrag (fast du borde lyckats med båda..) Well, jag har köpt julklappar vad jag ska idag i alla fall. Det innebär att jag är sjukt nöjd med mig själv, stolt och på gränsen till vansinnig (skoja, jag är lugn som en skål med filmjölk). Skämt å sido. Var det roligt? Nä precis grattis! Då har du också insett något klokt idag :) 

Ska vi ta det 2:a uppdraget för idag då? Nja, vi skippar det tror jag. Jag tror att ni kan lista ut själva vad jag inte har lyckats med idag.. men självklart ska jag jag jag hjälpa er att fundera ut detta. Det börjar på s .. & slutar på arbete. MEN MER ÄN SÅ TÄNKER JAG INTE SÄGA! till mamma (erkänn att du läser busponny dygnet runt (24/7)) : Jag tänker göra klart minst hälften av alla grunläggande mål i samhällekonomi imorgon in tha school! Det skrattar vi år, för ett gott skratt föränger livet. Fast ni, glöm ej, skolarbetet ska bli klart, ingenting att skratta åt. NU VAR DET Å SKRATTAT BASTA! 

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0