Haru glömt hästapållen?

Hehe, ja det var ju förbaskat vad det skrivs mycket om huvudämnet på den här bloggen. NÄ.. inte riktigt. Busponny ska handla om Svante och mig. Inte om alla mina tankar kring vardags stuff. Hehe (igen) "I better shape up!" (gillar att säga det!). Jag svär härmed på att jag imorgon kommer att släpa med mig kameran till stallet och ta minst en bild på min underbara ponny. Jag har definitivt inte glömt hästapållen!


Puss & kram från eran älskade ryttarinna ("rytterska", hihihoho)   


Kommentarer
Postat av: Tina

Tjolahopp , i hagen var är denna bild tagen ?

2009-12-05 @ 23:51:01
Postat av: matilda

hmm, tror bestämmt att det var allsvenskan i Ringsjön i sommras :)

2009-12-06 @ 13:16:19
URL: http://busponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0