I huvudet på en människa som har problem med att hitta en passande mössa

Tjena. Knepig känsla i munnen för tillfället. Tungan är liksom öm och varm. Egentligen så vet jag vart felet sitter (i munnen såklart, det är ju där det gör ont). Jag drack hett te (lite för varmt kanske..) för en stund sedan. Det brännde. Resultat? Äcklig känsla i munnen. Najsigt värre! 

Något annat trevligt att berätta? Alla som bör ha (velat ha) min önskelista har fått den. RESULTAT: JULKLAPPSSHOPPING, ÅT MATILDA. Tänker inte göra en vacker presentation av "ÅRETS TUFFASTE LISTA" (min önskelista heter det, ballaste) som andra egotrippade människor skulle ha gjort. Det blir sån "mellan mjölks-varning" på det. Sånt som egotrippade 14-åringar gör, inte 15-åringar. Näj, det går inte ihop vettni. Klyddade till det för mycket där. För att vara helt uppriktig så fattade jag inte ens själv. Har för mig att meningen var att det är mesigt att lägga ut sin önskelista på bloggen. Därför gör jag inte det heller.   

På tal om mellan mjölk. Jag provade mössor idag. En hel del olika. Jag fann då ett i-landproblem. Matilda mellan mjök lockas fram av mössorna. Inget skönt och vackert direkt. Slutsatsen? Jag ser sjukt löjlig ut i de flesta mössor, ett ärligt konstaterande. Min kära syster har faktiskt många huvudbonader. Har bestämmt mig för att göra en razzia i hennes hylla i hallen. Mössor och halsdukar i massor som man kan prova ifred. Najsigt värre gånger 2!  

Puss & kram kära ni!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och din mellanmjölk !

2009-12-19 @ 21:53:04
Postat av: Anonym

Mellanmjölk hit och mellanmjölk dit !!!!

2009-12-19 @ 21:55:03
Postat av: Anonym

Mellanmjölk mellanmjölk åhhhhhhh

2009-12-19 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0