Jag bara väntar på en julklapps-pandemi lik svininfluensans

Huh! Jag har börjat fundera på julklappz till mina älsklingar,  hm de stora frågorna är:

1. Vem ska man köpa till?
Bara familj? & vänner? (men tänk om vänner som man inte köpt till köper till en själv, då blir det jobbigt..)

2. Vad ska man köpa?
Denna är lätt värst..

3. Hur mycket ska man köpa för till var och en?
Det beror ju självklart på hur fet plånka man har nu i juletider, men ändån (tänk så köper en kompis något dyrare till mig än vad jag köpt till den personen = pinsamt!). 

Kan tänka mig att alla andra snart slås av tanken att man måste handla julklappar & de fort..



Rubriken: Jag är mest stolt över att kunna använda ordet "pandemi" och FÖRSTÅ vad det betyder. Score! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0