Mellan mjölks mössa funnen!

Hej och hå. Efter mammas och pappas obligatoriska "vi-ska-åka-och-köpa-mjölk - runda" kom de hem med fina paket (kallas även julklappar). Hoppas på att minst ett paket är till mig. Eller förresten jag VET att där finns paket till mig under granen. Ni tror väl inte att jag är en sådan mes som inte klämmer på paketen under granen? Vad tror ni om mig egentligen?

Ni fick ju ta del av mitt problem med att hitta en passande mössa igår. Vet ni vad? Mamma hade köpt en mössa till mig idag. Den var väl fin, hihi.. Skoja min doja, den var VÄLDIGT TREVLIG att ha på sig. & jag kommer att använda den! 

Mellan mjölk var det här ja! Sov nu fantastiskt gott (eller varför inte äckligt?) :)


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Tydligen ett gott betyg på mössan då du har för avsikt att använda den.Kram

2009-12-19 @ 15:12:19
Postat av: Elizabeth

Tydligen ett gott betyg på mössan då du har för avsikt att använda den .Kram

2009-12-19 @ 15:12:59
Postat av: Elizabeth

fin fin mössa :) kul att du gillade den :)

2009-12-19 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0