Nu är det slut på mellan mjölk!

Nu får det vara slut på tråkiga "mellan mjölks mesiga" blogg inlägg. Vem bryr sig om när jag vaknade imorse? vem bryr sig om att jag hade på mig pojkvännens tröja när jag degade i soffan? Vem bryr sig om att jag just nu sitter och skriver på ett so-arbete som jag har bestämt mig för ska bli så förbaskat bra & SO ON.. Ja precis! I better shape up, jag tycker själv inte att det jag har skrivit på senaste har varit roligt, bra, intressant eller inspirerande. Jag har inget mål med bloggen, jag gör det bara för att jag känner för det men sånna här tråk-inlägg som det varit på sistone klara jag inte ens själv av! 

Hoppas att ni är på bättre humör än mig! 

Puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0