Ny månad, nya möjligheter

Hejsan :) nu vill ni att jag skriver något roligt va? Japp, nu är det december & exakt 24 dagar kvar till julafton! Lycka, eller hur? Hög mys-faktor i alla fall. Jag kollade på julkalendern imorse, och jag tycket (som väntat) att den var riktigt dålig. Fast jag erkänner det är ganska mysigt att krypa upp i soffan i pojkvännens mysiga tröja, supertrött och nöjd. 

1 december, najs! En helt ny månad, hoppas att jag kan behålla samma flyt som jag har haft igenom hela november. Mysmysmys, jul = mys! 

Puss & kram  


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Julmys är mysigt :)

2009-12-19 @ 15:11:36
Postat av: Elizabeth

Jul jul strålande jul,just nu är dte väldigt juligt med snö i drivor.

2009-12-19 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0