Punktlista - summering av dagen hitills

Illamående, riktigt mycket. I morse i alla fall. Nu mår jag finemang igen och ska till Lund i eftermiddag med Emelie. Ni förstår nog att jag är hemma från skolan. Här kommer en (o)trevliga summering av dagens funderingar..

Följande har jag konstaterat idag:

  • Jag har fortfarande inte blivit av med mitt stora sockerbegär  
  • Det är riktigt svårt att koncentrera sig på skolarbete när man är hemma från skolan (det finns så mycket andra trevligare saker man kan ägna dagen åt
  • Julklappar, vi tar det nu va? Jag ska göra ett försök att hitta julklappar till de flesta av mina älsklingar i eftermiddag
  • Jag kommer inte att träffa min Svante alls idag. (Under jullovet, DÅ ska ni få full uppdatering angående honom, vänta bara!) 
  • Jag har världens bästa, underbaraste, gulligaste, snyggaste, finaste, sötaste, trevligaste, ärligaste (& tusen egenskaper till) pojkvän. 



Puss & kram    


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

kul med fler hästbloggar !

ska vi följa varann i bloglovin ?

Jag lägger till dig nu iaf (:

2009-12-07 @ 14:54:40
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0