Update från stallet och busponnyn i egen hög hovlighet

Japp, då var det dags för lite "riktig" uppdatering då. Låter det bra? det hoppas jag att ni tycker. Jag har som jag nämnt tidigare börjat träna seriöst med Svante igen. För någon vecka sedan var vi hos sadelmakaren och fick stoppat om sadlarna. Svante har ändrat sin muskulatur och därför behövdes det en ganska rejäl till fixning. Nu är det prima ballerina igen och han dansar fram (när han själv vill). Jag har själv insett att det krävs hårt arbete för att nå dit jag vill och vara startklar till nästa års säsong. Sikta mot stjärnorna och landa i trädtopparna! & det är vad jag tänker göra :)

Puss och en hovspark (istället för klackspark)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I just "löv" the way you write/ hugs and kisses-

>Keep up the good work

2009-12-09 @ 21:47:14
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

HÄSTFREAK? DÅ ÄR DET HÄR BLOGGEN FÖR DIG!



Just nu pågår en annorlunda FRÅGESTUND; Ställ era frågor till Julia! Nu får ni chansen att veta hur jag verkligen är, eller varför inte passa på att fråga något om Julia själv?



SKYNDA ER IN OCH BOMBA PÅ MED FRÅGOR!

Länk: http://frejalindskog.webblogg.se/2009/december/fragestund-julia-svarar.html

2009-12-10 @ 01:05:42
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0