Längtar efter björn päls men, längtar inte efter 6 timmars flygning imorgon

Nåväl, ett stopp i Istanbull. Annars har jag & min familj en (minst) 6-timmars flygresa att stå ut med imorgon. Härligt? Nä.. Jag gillar inte att flyga. Jag vill hem, nä jag vill inte hem, jag vill hem, nä jag vill inte hem. Så har jag hållt på hela dagen. 

Men självklart, vi haft det underbart här, men det finns många jag saknar där hemma nu. 10 dagar är lång tid..
Känner just nu för att dra till stallet & borra in näsan i hans mysiga päls. Svantes alltså, min fina ponnys päls (som säkert är tjock som björn-päls nu). 

Nu tänker jag njuta av det sista som är kvar av vår Dubai- semester. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0