Dubai är..

DUBAI. Imorgon är sista dagen här. Det känns som att vi har varit här i månader men samtidigt som att vi landade igår. Vi är hemma på onsdag kväll, typ inte fören på torsdagen. Jag vill hem, men samtidigt så trivs ja grymt bra här. Vi (jag & pappa) har tagit masor av bilder & pappa köpte ett nytt objektiv till kamera idag. Jag orkar inte & har inte tid till att ladda in några av bilderna här nu (de kom ju några härromdan, mer pallar jag inte). När jag kommer hem så blir det full uppdatering igen. 

I princip allt i Dubai är världens största, dyraste, lyxigaste, högsta.. o. s. v.. Sjukt coolt! Vi kom precis hem ifrån världens största mall (shopping center). & ja, det var stort, fint & fantastiskt, som väntat :) Innan idag var vi & fick manikyr & pedikyr. Så just nu sitter jag med skitsnygga naglar & knappar. Klockan är strax 11 här & jag ska upp tidigt imorgon. Då blir det första stall, shops, beach-club & resturang. Kanske en sväng innom en av de bästa mallsen &så vi får se. Hade inte varit fel precis. 

Puss  & kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0