Tåler en Iphone stall?

Oh gud! Vet ni vad jag såg.. Jo! Underbart fina Iphonefodral. Täckta med strass, Louis Vuitton, Ed Hardy, Hello Kitty o. s. v. Mobilen där hemma (som fortfarande är inne på lagning) är kass & jättedum, jag vill verkligen inte ha den! Så det är dags för en ny.. varför inte en Iphone? :D Jag vet massor av fördelar med att ha en Iphone, men det finns en liten nackdel :/ Den är inte stall-vänlig. Den mår nog inte så bra av att bli tappad på betonggolv. Men man kan ju också vara superduper försiktig. Funderar på om jag hade klarat det.. Kanske :)
Men jag vill ha ett sånt fint Iphone-fodral ju.  

Kommentarer
Postat av: Tina

Jäkla lyxlirare, det är inte riktigt bra att ni följer med på sådana här resor,hmmm:)

2009-11-02 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0