Ledig = dags att ta tag i viktiga saker

Idag är jag ledig från stallet, som att det skulle vara en bra grej. Mamma & min medryttare tar hand om Svante för att jag ska kunna sitta hemma med mitt skolarbete. Skolarbete = djup kärlek för mig.. Nej så är det definitivt inte fast jag tänker ta tag i det nu & visa att jag bannimej kan klara av detta. Har bestämt mig för att inte ha något arbete klar när veckan är slut. Tror ni att jag lyckas?

Det är en tävling i helgen, fast det känns inte som att jag är i tävlingsform så det blir inget med det tyvärr. Det är några få tävlingar kvar (typ 2?) & jag joppas på att hinna med någon innan 2009 är slut.

Det var allt jag hade att säga.. Nu ska jag dyka ner i skolböckernas fantastiska värld. Önska mig lycka till!

Puss & kram 


Kommentarer
Postat av: Emma

det har vi inte bestämt vi ska ta en sista minuten var tanken ;)

2009-11-16 @ 17:10:23
URL: http://emmaparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0