Svante har fått en medryttare

Japp! Igår fick Svante en ny medryttare & som jag nämde igår så tror jag att det kommer fungera bra. Kul va? Idag ska hon följa med till stallet & jag ska visa hur vi sköter Svante & så. Hon verkar intresserad & tyckte om Svante. Det ska bli kul att se hur det går för dem :)
Jag har varit sjuk i svininfluensan light (bacon..) efter vaccinet igår.. Men känner mig lite bättre nu, i morse var värst fy! Min arm klarade sig bra (det sas att smärtan i armen var värst). Sån tur man kan ha! :)  


En riktigt fin busponny i Båstad, tidigare i år :)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där bacon light !

Fin ponny du rider på :)

Kul att du börjat lägga in bilder igen. Ta med kameran till stallet en dag och foto Svante och hans nya medryttare. Kram kram

2009-11-09 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0