3 dagar sen Dubai

Fredag kväll med plugg, stress & grymt mycket stress. Nu är i alla fall det mest klart vilket är skönt, fortsätter imorgon med det sista. Jag fattar inte hur det kan ta så lång tid allt..
Ska bli fett skönt med semester nu. Dubai på söndag alltså :D så underbart! Jag ska enbart fokosera på att bada, bli brun och snygg, ha kul och njuta :) tror inte att det blir någon större ansträngning. Men det blir nog ändå att ta med lite matte dit, jag vill helst inte hamna efter. Jag hoppas kunna uppdatera därifrån :) Det får vi se hur det blir med det.

Jag blir borta i 10 dagar, 1/3 månad :) så skönt!!!
 

Pussar och kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Oooooh soooool,oooooh bad,ooooooh sand och maaaaasssor av myyyyyyyys. Gud va skönt :)

2009-10-23 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0