Ett riktigt inlägg då..

Hej, mysfredag idag vi har firat mamma och ätit gott :) Idag har vi haft ett stort prov i SO och jag har lämnat in mitt svenska reportage. Mycket plugg alltså. Eftersom vi skulle fira mamma på kvällen, släkt och sånt är här, så har det vara blivit en kort runda till stallet.
Jag är mycket nöjd med mitt reportage! Det handlar om min gudmor som nyligen har flyttat från Sverige till Dubai (Förenta Arabemiraten). Hon har ett mycket intressant liv och jobbar som pilot. Det som är extra roligt med Lotta är att hon alltid är glad & positiv och vi delar intresse - Hästar och ridning! Lotta tävlar i hoppning med sin häst och jag tävlar i dressyr med min ponny :) Så nu har ni fått veta lite kort om min dag. Dags att fortsätta fira mamma.

puss & kram



Lotta med hennes fina pålle, Calippo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0