Fotografiskt minne önskas!

Tjabba :)

Sen sist har jag hunnit med: Svantisen (han är numera välputsad & nyfriserad), äta, plugga, plugga & gissa mer? PLUGGA. Imorgon har jag både egengelska prov + att jag ska redvisa veckans nyheter för klassen :( Fast det ska gå bra! Ska nog läsa lite till innan jag släcker lampan. Känns som det är uberviktigt att inte misslyckas med ett sådant stort prov som det vi har imorgon.. Det innehåller arbete som vi har jobbat med under 2 månader. Jag önskar att jag hade fotogafiskt minne ;)

Ett collage från tiden precis efter att jag fått Svante :)

Dags att sova! Puss & kram :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ohhhh , vilka nostalgibilder på "Svantisen" lilla duktiga ponnyn.

2009-10-20 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0