Humörsvängningar

Idag har jag varit på världens konstigaste humör: Ledsen, glad, pigg & trött! allt i e smet typ. Har varit överlyckig, för att sedan nästan börja gråta. Haha, riktigt galet & konstigt!
Det är mer än kallt nu. Frös i stallet idag. Det var nog bara Svante som inte frös i sina tjocka täcken ;) Jag är mesig. Det brukar jag inte vara men jag var inte jättesugen att gå ut & tömma skottkärran själv i mörkret. Dags att gråta igen? haha! Hoppas att ni har kännt er mer normala än vad jag har gjort idag.. :)

Puss & kram


Bortom all räddning?


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lilla dig, är du rädd för spöken ?Det finns det många som är :)

2009-10-13 @ 15:16:09
Postat av: ellinor

humörsvämgningar har du ju hela tiden ändå! inget att känna sig konstig för när det handlar om dig??

2009-10-14 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0