Min fina & DUKTIGA

Jag är stolt över min ponny. Vi har tillsammans tagit oss ifrån lägsta nivå, till något ganska skapligt. Kom underfund med att jag nu har haft honom i 2 & ett halvt år nu. Riktigt klyscha egentligen, med det har gått så himla fort. Tiden alltså :)

Det härliga med Svante är att han bara bli bättre & bättre. Han har inte kommit till ett stadium där det tar stopp än. Vi fortsätter bara att utvecklas, hela tiden. Alltid bättre, aldrig sämre. Vet inte om jag har nämnt det innan men målet för i år var att tävla en regional LA:P1. Vilket är på en ganska hög nivå. Svante är under igångsättning nu & är fortfarande ganska rund om magen. Om en vecka ungefär sticker jag med familj till Dubai - kan det bli bättre? Svante får förmodligen vila en hel del då. När jag är hemma i början av november får jag börja ifrån start igen. Det är inte så många tävlingar kvar på säsongen heller. Ärligt talat tror jag inte att det blir mer än några få tävlingar för mig & Svante, resten av året. Hehe, därför har jag gått ett steg i för väg. Jag har redan börjat funderar över mål för nästa säsong. Vad som kan vara rimligt & så.
De högsta ponnyklasserna är FEI. Om Svante fortsätter att utvecklas i samma tempo som nu så tror jag att det är helt rimligt att ha som mål att ha startat en FEI-klass under nästa år :)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

jag tycker att det låter som om att du har rimliga visioner :)

2009-10-18 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0