Min stackars Svante!

Hola & godkväll!
Min busponny har stått inne 3 dagar i rad nu. Hanns nerver klarar definitivt inte det, han bli helt knäpp och vild. Jag måste plugga plugga stenhårt hela tiden för att hinna med min planering i skolan. Idag var en sån dag med mycket plugga så stackars Svante fick vila.. Han kommer verkligen behöva ridas imorgon! :P Torsdagar är dumma för jag är inte hemma förren vid 5, idag var vi inte hemma fören vid halv 6 för att vi fick gå från centrum hem :O Fast vi fick åka gratis både till & från Lund :)
Nu har en hel del av mina kära klassbuddies skaffat blogg, vi kan räkna oss som blogg-klassen 09 snart! :)
puss & kram
Stallet idag. 29/9
Stackars otåliga busponnyn! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin ponny :) lyckost dig :)

2009-10-01 @ 20:49:11
Postat av: matilda

sv:

tack så mycket! :D

2009-10-02 @ 11:55:16
URL: http://busponny.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

VAD SÖT SVANTE ÄR

2009-10-03 @ 17:24:15
Postat av: Caroline

Ja gillar svante, han ser cool ut jue ;P

2009-10-06 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0