Ner i soptunnan!

Hejsan :) Kom hem från stallet för en kvart sen. Nu sitter jag och käkar. Läs längre ner om ett tragiskt öde..


Vetebulle + klementin + banan + te = Ior :D

Idag tränade jag med Svantis ute på fältet utanför vårt stall.
Jag har börjat tröttna på att inte ha några ridstövlar. Just nu rider jag bara i ridskor. Min skänkel (mitt ben) blir så sladdrig och då blir det 10 gånger svårare att komma åt Svante ordentligt! Men det är bara att kämpa på & bita ihop. Några dager till, fine. Sen kommer jag att få ett utbrott (haha!), eller börja tjata på mamma om nya stövlar. Träningen med Svante gick ok idag, jag var ganska trött & hade svårt att komma åt honom + att han verkligen levde upp till sitt namn "busponny". Nya tag imorgon! :)

Nu kommer min mamma bli glad..

KOLLA VAD JAG SKA SLÄNGA, MAMMA!

Dessa handskar har min mamma ogillat en längre tid ;)    
Mina bästa, underbaraste, mest fantastiska & skönaste ridhandskar har sett ljustets sista dagar. Sorgligt är det eftersom dessa ridhandskar inte är vanliga handskar. De har varit med mig i 3 år! :( Mamma har velet slänga dem i 1 år nu, men jag har vägrat. Så nu kommer min mamma att jubla. Egentligen vill jag ha kvar dem, men de har fått så många hål nu att de inte kan lagas mer :( Men även om mina favoriter är skabbiga och slitna så kommer de alltid vara bäst. Glömmer dem aldrig.. 

Kanske borde jag klippa sönder dem innan jag slänger dem så att jag inte kan ta upp dem igen även om jag skulle ångra mig?




Slutsnackat (okej, skrivet) nu ska jag plugga. På återseende. Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tjohooooo ,Yippieee ääääääntligen är dom borta!!!

Bravo Matilda ,duktigt flicka .Det var vad jag förstår ett svårt beslut :)

2009-10-06 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0