Sovmorgon?

Jag försov mig igen.. Har gjort det lite för ofta nu. Igår försov jag mig & nån gång i förra veckan också. Känns inte bra att droppa in i skolan någon minut sen alltid. Jag har tur som har lätt att hänga med i skolan ;)

Le escuela börjar om 30 min. Jag ska: Klä på mig, en snabb kik på hår & ansikte, trycka i mig en macka (& gärna ett glas vatten) & sen måste jag packa ner mina skolgrajere också. (Som just nu ligger utspridda på mitt skrivbord)

Så jepp! Jag har en hel del & stå i innom den närmsta halvtimmen :)

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jäkla ungar jag visste det!!! Ni säger att ni kommer i tid fast ni inte gör det!! Hmm ni skall kanske stanna hemma och bättra på ert beteende?

2009-10-20 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0