Tävlingsplaner

Nu har jag bestämt mig för att ta tag seriöst med träningen igen. Det är så otroligt mycket med skolan (hela tiden!) Så det känns lite som att Svante har kommit i 2:a hand. Men nu är jag redo att ta tag i träningen igen. Det finns ju fortfarande en del tävlingar kvar på säsogen. Mitt mål för i år med Svante var att starta en regional LA:P1. Svante utvecklades fort i sommras & han var redo för ponny derbyt som hölls på hemma klubben. Därför startade vi där, med bra resultat. Blev till & med placerad en av dagarna, trots att detta är en nationell tävling. Så egentligen knäcker placeringen där målet att ha startat en regional LA:P1. Men jag är ändå sugen på att starta en P1:a innan säsongen är slut. Tror att jag & mamma får gå igenom tävlings terminen någon kväll, snart!  

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tian

tjohoo,låter som en god ide jag stöttar er till fullo.Kram mamma

2009-10-13 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0