Uppdatering från Dubai

tjabba tjena :) 

Mitt senaste dygn:

Saknad av raggsockar
Smeknamn: Skrutt
Löjligt: Hej jag heter Matilda Öberg, men bara när jag flyger! Jag väger 20 kilo, men bara när jag flyger! Jag är lättlurad, men bara när jag flyger! jag gör det här för att jag vill sitta front row..
Mat: Starbucks & juicy tuggumin
Taxi: Porsche

Allvarligt talat då.. Jag (& resten av min familj) är supertrött. Jag har sovit på tok för lite, ätit för lite, tankarna har snurrat i huvudet alldeles för mycket & nu ska jag gå & sova, nån timme eller så.
Idag har vi legat vid poolen, stekt (såklart!), lunchat på lyxig golfklubb (skitgott!) & lite mera. Jag är så trött..

Puss & kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0