www.designadinblogg.se

www.designadinblogg.se
Tror Att det var så sidan hette:) i alla fall så har jag försökt Att fixa & Trixa lite med bakgrund & header på BusPonny. Hur det gick? Inte alls! : (Igår kväll tog jag bort hela "stilmallen" med alla koder som gör BusPonnys design. Det slutade med Att jag "sabbade" al deisgn & bloggen blev jätteful! Idag lyckades jag Att fixa tillbaka det någorkunda i alla fall:)

På "DesignaDinBlogg" får man hjälp och förklaring på hur man ska Designa sin blogg. Såklart! Men det var inte så "solklart, självklart och såklart" för mig. Jag tycker själv Att jag följde instruktionerna till punkt och pricka. Men icke så nicke, det ville sig Inte alls. Det blev Lika fult som igår & jag såg Int roken av den fina bakgrunden som jag försökte Lägga till på BusPonny.

Har en vän i klassen som är rätt så bra på det här med blogg design (www.vendelaslife.blogg.se) Jag får nog ta & Fråga henne om lite hjälp med min design för jag reder bevisligen inte upp det själv. Nu när jag har haft bloggen ett litet tag så Staller jag Högre krav på design och utseende. Jag nöjer mig inte Längre med blogg.se: s tråkiga standard teman / designer. Nej nu vill jag ha eget Något! :) Just det, ska Int glömma Att bli pappa Om att Installera Båtar photoshop & Nytt virusskydd till min laptop.

Glöm inte att besöka Vendelas fina blogg: www.vendelaslife.blogg.se- Hon har en jättefin header som hon har fixat själv:) Sån fin vill jag också kunna Göra!


Nu har mamma skrikit på mig Att jag ska Komma & äta mat (jag som är van att äta middag vid 8-9) och sen ska jag ut till stallet och pussa på världens bästa Svante. Förmodligen blir det lite ridning också.

Puss & kram + en stor fet skumbanan;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

nähä du glöm det där med stora feta skumbananer!

2009-10-20 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0