Är det inte ironiskt?

Haha. Så typiskt. 
Kom på att jag inte har så många vanliga bilder på ponnyn. De jag har är nästan alla från tävlingar. Så jag tog med mig kameran till stallet för att ta lite nya bilder i eftermiddags. När jag sen är hemma igen så kan jag självklart inte hitta sladden som jag behöver för att ladda in bilderna från min kamera till laptopen :(
Jag hittar alla andra sladdar utom just den jag behöver precis just nu.
Det finns faktiskt en låt som passar bra till detta, Ironic. Hört den? Riktigt ironiskt att jag inte hittar sladden. Det kommer säkert vara tvärtom om några dagar när jag behöver en laddningssladd eller något.. då kommer jag inte hitta den :)


puss & kram

jag & ponnyn!



Kommentarer
Postat av: Smossie

Håller med dig om att det är ironiskt! ;) Det är ju självklart så att när man verkligen som minst behöver något, det är ju då man hittar det! :D

2009-10-01 @ 16:06:53
Postat av: sv: Smossie

ja, sånt är så jobbigt ;) det kommer ALLTID fram sen när man inte behöver saken längre :P

2009-10-01 @ 20:04:29
URL: http://buspnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0