Ett sista

Dags för ett sista inlägg för idag :) bloglovin.com. Tycker att detta är en rolig grej som är väldigt smart. På bloglovin kan man "prenumerera" på bloggar man gillar så slipper man hålla koll på när bloggaren uppdaterar själv. På min header (på designen) har jag lagt en länk "Följ min blogg med bloglovin", klicka gärna där. Prenumerera på min blogg & på andra bloggar ni gillar!  
Har fått positiv respons på bloggen idag :D kul & tack!

Idag fick jag ta mig ut till stallet själv trots det kassa vädret. Det blev bussen för jag tyckte att det var för kallt för att cykla 2 mil ;) Svantisen var ovanligt sur mot de andra hästarna i stallet, han har sånna nerver haha! Han vill säkert att det ska hända något snart, lika mycket som jag vill. Vi ska bara träna upp oss nån vecka till sen ska jag anmäla mig till lite tävlingar. Dags att gå in på www3.risport.se och kolla vad som händer härnäst. Vi längtar! :)

puss & kram & sov gott!  


Kommentarer
Postat av: tim

DU ÄR BÄST! VI suger puss

2009-10-01 @ 11:43:37
URL: http://backbooiarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0