jag behöver..

"Jag behöver.." Ord som föräldrarna inte brukar gilla. Man brukar få svar som "och du behöver de, och de och de och de. Det är mycket saker som du behöver tycker jag".
Men nu är det så här att mina ridstövlar suger, haha. Jag har 5 par stövlar och inget par passar. De är för små, förs stora, för trånga för smala både där & här. Grejen är, kan man rida utan stövlar? Visst, men inte ordentligt. Jag är i väldigt akut behov av att köpa ett par nya. De nya jag köper ska PASSA. Jag var korkad och köpte ett par fina stövlar som inte riktigt passade, men som jag trodde gick att fixa till. Så jag har 5 stycken stövlar till salu. Ska bara fota dem sen kommer de ut på annons på hastnet.se. Intresserad av ett par? de kostar mellan 500 kr till 3000 kr. Det är dressyrstövlar hela högen, bra skick & snygga! Maila mig på: [email protected]

Det är jättebilligt med stövlar också (nej!).. bra stövlar kostar mellan 4000 - 9000 kr.




Så mamma & pappa. Det är allvar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0