Prisrosett!

Jag saknar att tävla. Det var några veckor sen sist nu :( det bästa med att tävla är känslan man får när man vet att man vunnit. Haha, nej det var inte seriöst. Det kan vara mist lika kul att komma sist. Så länge jag är nöjd med mig själv och ponnyn. Som på ponny derbyt i sommras, där kom jag sist i a-finalen. Men jag hade aldrig räknat med att ta mig så långt som till a-final, så jag var ändå nöjd. (Okej, lite surt var det att komma sist när man vet att man har en ponny som är minst lika bra som de som placerade sig strax före).  

Prisrosett!
BLÅGULT



Kommentarer
Postat av: ella

ursäkta , jag såg att du komenterade min blog ( :D tack! )

bara undrar känner jag dej? (a) <3

2009-09-24 @ 22:11:20
URL: http://ellaanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0