tävlingar


Min busponny är duktig

Santana (min 9- åriga vallack) och jag tävlar just nu i ponnydressyr & har gjort det av och till sen 2007 ungefär. Det senaste året har jag riktat in mig på just dressyr. Det har gått ganska bra för oss om jag får säga det själv, mycket över förväntan. I augusti i sommras startade vi Svenskt Ponny Derby för första gången. Kul tävling var det och otroligt nog kvalade vi till a-final, på min och Santanas första nationella tävling.
Just nu har vi inga tävlingar inplanerade men det kommer. Eftersom att Santana varit skadad en vecka nu så ligger vi lågt ett tag framöver. Men snart ska vi ut och tävla igen & då ska det skrivas ner här.

puss & kram!





Kommentarer
Postat av: Sara Sundbom

Sv; Ja, det händer. Jag rider ju och så! :) Varför undrar du? :)

2009-09-23 @ 21:37:54
URL: http://ensaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0