Pannband i strass



Shit vad jag ville ha ett sånt här pannband innan. Har suktat efter det sen förra året. Hittade detta för schysst pris (kostar normalt mycket mer..) 500 kr, i Falsterbo (Falsterbo horse show 2010). Bättre kan det inte bli och jag är übernöjd!!!
Mitt pannband har 4 rader med swarovskikristaller.  
Svante är min vardagslyx, pannbandet är min tävlingslyx.



Känner mig 100 gånger mer proffsig när jag rider med detta på :) haha! Därför har jag det bara till tävling då Svante ska vara extra fin. Tjusigt värre ska det vara!
Vad tycker ni om blingbling till tävling? Vissa tycker ju att det ska vara klassiskt stilrent till dressyr.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: caroline andersson

vilka fina panbad<3

2010-08-05 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0