Jag gör det av kärlek till Svante



En regnig dag, usch! Jag ska cykla till stallet i alla fall, vad gör man inte för sin älskade ponnyplutt. 
Kör med varannan-dags ridning nu. Därför är det viktigt att jag verkligen tränar med honom varannan dag, trots att det inte är vidare frestande just precis idag. Alla som har en häst/ponny har dessa "jag-är-inte-så-väldigt-sugen-på-att-åka-till-stallet-dagar". Det är bara att bita ihop! 



Vältränad som tusan!  
Nu ger jag mig ut i regnet :)


Slut snackat!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

sv; Ja försöka kan man ju i alla fall, lycka till ;D

2010-08-08 @ 15:09:26
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

Villken fin bild det va på Svante <3

2010-08-08 @ 17:14:21
Postat av: Charlotte

Hejsan! Fin blogg^^

2012-01-01 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0