Känner för att klippa itu mina skolböcker!

Hejhopp i galopp, alla glada! (nu lät jag lite som min mamma..) Detta är en seg eftermiddag/kväll 1:a februari 2010. Jag har "pluggat" med homies från min klass och jag har joinat skype-klubben. Ja, detta är en av mina lediga dagar som jag spenderar på meninslöst plugg som jag inte kommer att ha en aning om, om si sådär ca 2 minuter.  

På 5 dagar har jag hunnit glömma att jag hade en blogg. Nejdå, vad trodde ni om mig egentligen? Varför inte bevaka mig med bloglovin? www.bloglovin.com, sök på "busponny" och där hittar du mig :)

Imorgon blir jag lite roligare (fel, jag ÄR rolig, jämt). Jag lovar att berätta lite om min nya "satsning" då. Målen för 2010 har jag också fix & färdiga. Gött äre.

Kram på er alla goa typer :)
 

Kommentarer
Postat av: Tina

ser fram emot din nya satsning !!

2010-02-01 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0