Aldrig mer!

15 år gammal. 15:e nyårsafton avklarades i torsdags. Aldrig mer ska det vara 00-tal och aldrig mer 2009. Sorgligt? Nä, inte så värst. Mitt liv ska fortsätta i samma positiva anda som tidigare. Jag trivs, mår bra, har roligt! Det är så det ska vara, eller? 

Grymt kul kväll den där nyårsafton, med härliga människor!


Pojkvännen min, fantastisk kille!


Nyårs dresscode, uhuhuh.


Jag som inte är förtjust i skaldjur alls, men hummer går minsann bra

även kallad nyårsdag..
Nyårsdag, pigg & fräsh? ja det ser du väl..




Puss & kram, jag har inte glömt min busponny. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder :)

2010-01-05 @ 07:45:58
Postat av: Älskling

sjukt ful bild på mig XD

2010-01-06 @ 21:26:28
Postat av: Tina



en jisses vad fel han har Älsklingen din!

2010-01-06 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0