Att vara beroende av tanken på en fin plastklocka

Älska sönder? Slita upp? Vara orädd om?
Hoppas på att kunna köpa mig en jet set klocka imorgon. Jag har fått en hang-up på dessa klockor (speciellt den svarta). Det fungerar ungefär som en hang-up på en kille, du blir blixtförälskad och kan inte släppa honom, du måste bara ha honom & gör det mest för att lyckas med det. Jag är redo att tömma halva mitt ganska tomma bankkonto för en sådan här skönhet.

Jet set addiction, jag behöver dig!


Den svarta, eller vita? Eller ska jag välja en helt galen färg typ gul, babypink eller grön?


Kommentarer
Postat av: Tina

Då blev du lycklig ägare till en idag :)

2010-01-11 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0