VET NI?

En ledig dag utan häst (i Ponnyköping aka. Lund). 
Jag skrev i förmiddags att jag ville ha en kick (som den man får av att rida fälttävlan). & vet ni? Fixade denna kicken ganska bra, med lite hjälp av Molly. Plugg i hennes underbara säng (jag vill &så ha en queen-size säng), när vi tröttnade gick vi till kines-ICA (affären "besökes" av skumma kineser..) där vi köpte godis & god mat. Så vi har minst sagt workat idag, vet ni att det är helt ok att äta godis samtidigt som man pluggar. Varför? För att man gör något extremt duktigt & är förtjänt av en (eller några) god(a) belöning(ar). Vi har haft det fett idag i alla fall! 

Jag har även skaffat mig ytterligare en ny älskling idag! En jet set addiction klocka. Skoja min doja om jag är nöjd. För nöjd är bara förnamnet. Även fyndat 2 par jeans på rean, hur gött? Bilder kommer senare ikväll! Pusselipuss på er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är detta en ny hobby ? Att samla på älsklingar menar jag!

2010-01-11 @ 21:08:57
Postat av: Molly

mhmm.. kines-ica är i en klass för sig! likaså choklad. puss på dig skitunge!

2010-01-12 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0