Inte vackert, någonstans

Du ska lära dig av dina misstag. Det har du hört 1000 gånger förut. Det har jag gjort i alla fall. På ett sätt är det nästan pinsamt att jag har ridit såhär tidigare. Så visst har det stämt ganska bra, tjatet om att man lär sig av sina misstag.




Vad då bakåtlutad & alldeles för hård hand? Jag har väl aldrig dragit en häst i munnen.. 


Framårlutning & en konstigt placerad skänkel (benet) = inte succé i alla fall!


Enligt min mening har alla gjort tabbar & då framför allt ridit fel. Jag har ju som bilderna visat både ridit framåt & bakåt. Men det är bra, då har jag testat på båda & jag har något att skratta åt/skämmas över nu. 



Kommentarer
Postat av: Tina

jaaaaa, för ett otränat öga så ser det nog bra ut. Men det är mycket bra att du ser felen själv och kAN skratta åt det. Kram

2010-01-16 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0