En fri dag

"Hey ho, let's go!"
Kanske något att avsluta varje blogginlägg med, istället för det tama "Puss & kram". Eftersom min busiga lilla ponny tas om hand av min medryttare idag så betyder det att jag har en free day. Hur najs? Men najsighets-graden sjönk drastiskt ner mot bottnen när jag insåg att jag behöver lägga tiden på lite lovley homework. (Något jag har vetat länge, hela helgen, men inte velat erkänna för mig själv). Som vanligt hinner jag inte med det jag vill!  

Att leva livet fullt ut, en svårare konst det


Kommentarer
Postat av: Emma

2010-01-18 @ 17:35:13
Postat av: Emma

haha tackar :D haha ja visst låter det fint :D

2010-01-18 @ 17:36:43
URL: http://emmaparadis.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är bara att tänka "Hey ho,let´s go" när det gäller skolarbetet.kram

2010-01-18 @ 19:02:47
Postat av: Tina

Att leva livet fullt ut handlar om att "go with the flow" följ dina känslor det brukar vara det bästa.kram

2010-01-18 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0