En ledig dag till, för att inte skeppet ska sjunka!

Hey ho, free day!
Jag är ledig från stallet idag igen, (ledig är fel ord..) Extra timmarna ska jag spendera på plugg. Det känns som att plugga är det ända jag gör när jag är hemma. Plugga, datorn, äta och sova. Så blir det när man inte har pluggat ordentligt tidigare. För att inte hjärnan min ska bli överbelatstad så tänker jag ta tag i detta idag, nu på momangen!

Waking Ashland – Hands On Deck - antingen fryser jag (ryser ända upp till hårfästet) eller så är denna låt ruskigt najs. Värd att lysnna på! Den ska absolut in på min nya spotte-lista (spotify), mysigt värre.



M A T I L D A & V Ä R L D E N S B Ä S T A B U S P O N N Y !


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

fin bild (:

2010-01-19 @ 15:49:26
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Med häst såklart ;D Men jag har varit till och från hela tiden, men nu har jag bestämt mig iallafall :)



Jättefin blogg och fin häst har du :)

2010-01-19 @ 16:42:31
URL: http://hastochryttare.blogg.se/
Postat av: Tina

denna bild kommer inte ja ihåg .Var är detta ? Allsvenskan Division 1 i Staffanstorp kanske ?

2010-01-19 @ 18:23:48
Postat av: Tina

brrrr, jag uppfattar låten som sorglig :(((

2010-01-20 @ 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0