Avocado-klumpar gör nytta!

Godagens!

Vill först bara säga att nyårsafton var hur bra som helst och att det nya året (2010 eller vad man nu ska kalla det.. (man kan ju knappast säga - 10, som man kunde - 09)) har börjat hur trevligt som helst! 

Mina planer för idag är:

Svante - dressyr träning
Göra ett träningsschema
Fixa till bloggen
Planera hur jag ska spendera resten av lovet
Boka klipptid
& lite annat smått och gott

Just nu har jag precis duschat och fräschat till mig. Jag har kletat in en avocado i håret och hade minst sagt lite problemas med att få ut klumparna ur håret. Det är bäst att håret blir glansigare som jag läste att det skulle bli av avocado-kletet. Tur att jag tycker om avocado doften i alla fall, för den lär jag inte bli av med i första taget.
När mamma är klar med sitt städande (hennes favorit sysselsättning nr. 1) så går taxin till stallet. Svante ska inte få det lätt idag. Nehe, icke så nicke. Det blir ordentligt dressyr pass och ryckning av hanns man.  

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taxi ???????? :(((( Hädanefter blir det cykel eller buss unga dam !!!!! :)))

2010-01-02 @ 23:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0