"Hittar du något bra ska du hålla fast vid det"

Skriver jag för mycket om mig själv & min fantastiska(!) vardag? Vad tycker ni? :)
Jag menar poängen med bloggen var att jag skulle blogga om mitt tävlande med Svante (busponnyn). Desvärre startade jag bloggen då han precis skadat sig & sen dess har jag inte tävlat trots att han nu är frisk. På tal om tävlingsbanorna, första tävingen (i Dagstorp) som var planerad har blivit inställd. Hade varit najs att ha sin första start på hemma-klubben men nu ville det inte sig så. Därför blir första tävlingen för 2010 i slutet på februari! 

Jag har bestämmt mig för att tävla Svante så länge jag bara kan. För att göra detta måste jag bli några kilo lättare. Det, mina vänner, är lättare sagt än gjort om man är i mina skor.
Jag älskar socker!    
Aja, jag tänker inte banta & sånt tramsigt. Hihi, nä för jag är ordentlig & har ett annat mål än att "shit, jag måste gå ner i vikt (& bli snyggare) för jag är sååååååå fet!".


Jag saknar tävlandet väldigt mycket & kommer att hålla kvar vid min busponny så länge det bara går! 




Han är en av de bästa ponnysar jag sett & han har det verkligen i sig det
gäller bara att plocka fram det. Jag vet att det går & jag önskar att det blir
jag som får ta honom hela vägen fram. Hade varit fantastiskt att få visa
upp en ponny man har ridit från nivå ett ända fram till det stora målet.  
Jag har 2-3 år till, kommer vi att klara det? Det kan du ge dig på ja! 


Kommentarer
Postat av: TIna

Jag tror definitivt på ER :) Motionera är bästa sättet att komma i form :)

Du kommer att orka mer då :)

2010-01-13 @ 22:35:26
Postat av: Sisterhood "tävlingsryttaren"

fin häst =)



Mvh Sisterhood - En tävlingsryttares vardagsblogg :)

2010-01-13 @ 23:13:32
URL: http://www.sisterhoood.blogspot.com
Postat av: Vendelalala

Haha fulaste hopptekniken jag någonsin har sett xD Men över kommer vi i alla fall :D hon är ooohyggligt söt ;D



Haha kalrt ni klarar det! :) Ni är sjukt duktiga och båda har talang för det, och det vet ni båda!

Men det med träningen, sugen på att gymma någon dag? :) Typ 1 gång i veckan eller så? :D

2010-01-14 @ 11:02:44
URL: http://vendelaslife.blogg.se/
Postat av: Tina

"Hittar du något bra ska du hålla fast vid det"



Jag trodde att det skulle handla om din fantastiska pojkvän :)

2010-01-14 @ 14:05:38
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

Nu är det premiär för min första frågestund i min blogg .

Bomba med frågor så svarar jag på dem sen (och länkar)

2010-01-14 @ 15:42:17
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Systrarna Antelli

Dom verkar ha bra tävlingar :)

2010-02-16 @ 18:11:01
URL: http://elitponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0