Dags att flytta?

En hel dag inne i stallet, utan något betande i hagen eller frisk luft = en pigg & sur busponny!

Svante blev i alla fall ordentligt rastad av mig, Olivia & Emelie. Olivia berättade att om hon fick bestämma ett namn på en stad så skulle den hetta Ponnyköping. Hur gulle är inte det?

15 år gammal & säger att jag hade velat resa bort & rensa tankarna. Ja! 
Har för mycket att fundera på & känner mig låg. Alldeles för fundersam, jag har alltid varit sån. Kan inte avgöra om detta är en bra eller dålig sak. Jag tror att jag ska flytta till Ponnyköping för en vecka eller så.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Det tycker jag absolut inte att du skall göra :)

2010-01-09 @ 22:00:08
Postat av: Tina

Vad är det som blir bättre i Ponnyköping :)

2010-01-09 @ 22:25:50
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Tävling i bloggen, du kan vinna ett schabrak med matchande huva från Waldhausen :)

2010-01-10 @ 11:55:31
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0