Två envisa hjärnor tillsammans, det går vägen ändå!


Hejhopp. Helg & lördag. Gött!

Jag ska byta om till ridkläderna & sticka till stallet. Önskar att jag hade de varma vinyerridbyxorna som jag fick i julklapp. Ett som är säkert är att man fryser häcken av sig i stallet. Jag fryser till & med när jag rider. Igår tränade jag ordentligt med Svante, och det ska inte bli sämre idag. Han behöver sig en omgång den där uppkäftiga ponnyn. Något av det han är absolut bäst på är att kaxa, när jag rider honom.Det gör mig helt galet frustrerad och han kan glömma att jag ger mig. Vi är ganska lika i huvudet. Envisa till tusen och vill bestämma allting helt på egen hand. Men det kan Svante glömma att han får.
Jag är ryttaren & jag betsämmer, inga kompromisser här inte!  

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är rätt Malli, ge dej inte.

2010-01-16 @ 16:52:50
URL: http://busponny.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är bra med lite fighting spirit ! Ge dig inte var envis och sträva framåt :)

2010-01-16 @ 22:08:57
Postat av: Sprallan

Jag kallar det bara vinnarskalle :) tack!

2010-01-16 @ 22:49:12
URL: http://busponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0