En av sommarlovets soligaste dagar?

Hejsan!

Jag antar att allt är bra med de flesta då vädret fullkomligt bländar en. Härligt!
Som säkerligen tusentals andra så har jag solat idag och alla har vi samma önskan om brunare hud. Svante har jag också hunnit med, på förmiddagen, en timmes ridtur i skogen. Uppgift: sammarbete mellan häst och ryttare. Betyg: inget vidare. För varmt, för trött och ex antal ursäkter till. Ny dag, nya krafter, nya möjligheter imorgon.  


Poolhäng idag, dock inget badande. Det var jag för mycket mes för :)


Innan 22:00 ikväll:

* Springa en runda (sen duscha & fixa mig)
* Fortsätta städa
* Kolla upp kommande tävlingar och göra någon slags planering
  (hur jag nu ska lyckas strukturera detta vet jag inte än) 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Fin blogg, följa varandra på bloglovin :)?

2010-07-10 @ 08:38:27
URL: http://minchrissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0