Nä, nu orkar jag inte mer

Hejhopp :)

Midsommar igår, blev en riktigt trevlig dag och kväll med både det ena och det andra.
Dagen efter midsommar (något speciellt namn?) idag, japp! Självklart har jag varit ordentligt trött och inte fått så mycket gjort. Skönt :)   

Förbannat irriterad är jag.. Haha jag har inga stövlar att rida i. Mina gamla är kass, för små, för stora, för höga, för smala, you name it, typ. Men det är inte därför jag inte är är på strålande humör. Jag har ju beställt ett par nya ridstövlar för att lösa problemet. Tydligen var det problem i detta också, stövlarna beställdes för 3 månader sen och skulle kommit för länge sedan. 


Hoppas att de är förbaskat fina då jag väntat alldeles för länge nu.


Nog med gnäll, hoppas att ni också hade en härlig midsommar! 

På återseende
  

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha du sitter och pratar med mig på msn:D trevligt:)

Än får du inte sova;)<3

2010-06-27 @ 00:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0