Skamligt..

Hej igen!

Jag blir glad, förvånad och tappar till och med hakan - Ni läser fortfarande min blogg!
Jättekul att någon fortfarande intresserar sig för mig och Svante, det är dock en tråkig grej med bloggen. Här finns ju inget nytt att läsa. Tråkigt nog så har jag inte tävlat sedan sist jag skrev heller :(
Jag kan gladeligen berätta att jag inte har mått så här bra som jag gör nu på l ä n g e  l ä n g e  l ä n g e. Sommarlovet gör susen, precis som för tusentals andra! Härligt är det!

Djuret då? Det stora bruna, ludna, varma, mjuka, silkeslena, trollet! Hur är det med honom? Jo han lever, och har det så bra så! Han blev sommarbadad idag, ren fin och mysig blev han, så redo för sommaren tävlingar :D 

På återseende!

  

Kommentarer
Postat av: Ulrika :)

Det var jättekul att bada Svante tycker jag :)

2010-06-24 @ 20:13:28
URL: http://ulriiikafriiidh.blogg.se/
Postat av: mormor

Roligt att du är på banan igen. Vi ser framemot ditt tävlande igen.



Puss o kram!

2010-06-26 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0